Juldagen

Jag var helt slut på juldagen och jag tog en rejäl sovmorgon efter allt flängande till alla familjer. Sedan åkte vi till skåre och gick fem kilometer i tuggeliteskogen där Atlas fick släppa loss litegran i den härliga snön.



Sedan bjöds det på ännu mer julmat hos svärföräldrarna i skåre. Hur gott som helst var det och perfekt att få lite mat innan jag skulle iväg på förfest hos Adam.
Elin kom till mig strax innan klockan sex och vi bytte lite julklappar och snackade i kapp en aning. Sen fick vi skjuts till viken och där började förfesten. Vi gick alla för att dansa på blue moon vid halv elva, vi lyckades komma precis innan den långa kön. Natten blev lång och stackars Elin hade så sjukt fina skor men aldrig använt dom förr så hon hon hade så ont i fötterna att hela hon skakade..


det var så kul att ha dig hemma min älskade bästaste vän!





Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Men tack så jätte mycket! :) allt bra med dig?

2009-12-27 @ 15:51:53
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad söt du är, tack så mycket! Såna ord värmer en dag som denna:) Kram!

2009-12-27 @ 16:49:22
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Elin

TACK min älskade underbara vän! I din närhet är jag alltid som bäst! :-) Tack för att du finns!! Big big love!!!

2009-12-27 @ 23:49:12
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0