Julafton

Här har ni min julafton i bilder:
tack till min fina och underbara familj för en trevlig dag!




Systrar x tre

Vi startade dagen med ett besök hos pappa och Lotta och den minsta lillasystern Linnéa. Där mumsade vi på jullunch och sen lite mys med paket innan jag drog vidare för att hämta upp Atlas och åka ut till mamma, Kent och lillebror Albin. Väl på Hammarö så bjöds det på glögg och massa gottis innan tomten kom redan vid klockan fyra! Min syster och hennes kille Jonas kom lite senare dit så dom missade tomten. Men en som inte missade den var Atlas, han var totalt skogstokig och morrade, reste ragg och visade tänderna samtidigt som han skällde ut honom. Riktigt bra vakthund och nogon kommer maskerad helt klart. Nu var ju detta inte riktigt tanken att stackars tomten skulle bli utskälld så jag fick stänga in honom i köket och se när Albin njöt av tomtens besök.




Lyckan var total, han fick en alldeles egen byggkran...

På kvällen efter allt mys på Hammarö åkte jag för att hämta upp Sara jockes tjej på färjestad och sen åkte vi tillsammans ut till Andreas kusiner i östra fågelvik för att umgås med våra män och deras stora och härliga familj. Kvällen bjöd på mer julklappsöppning och roliga lekar.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hihi, vilka fina bilder :) du får skicka några till din syster som var så smart och glömde kameran! Love you, puss

2009-12-28 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0