Hej mitt vinterland!

Känner mig mycket bättre och i morgon är jag nog redo för att inta jobbet. Synd bara att det är en enda dag innan det är ledigt igen i två dagar. Jag gillar verkligen inte att bara vara hemma och ta det lugnt. Idag kände jag stort behov av att vara ute när termometern visade -17 och solen strålade på en klarblå himmel. Jag trotsade min förkyldning och pälsade på mig rejält med kläder och tog med Andreas och Atlas ut till Kilene där vi grillade korv och gick en promenad längst det frusna vattnet. Jag bara njöt av all energi som jag får av att naturen är så här vacker! Det blev inte så jättelänge ute i skogen men det var en alldeles lagom utflykt med mina favoritkillar.

Lite bilder från dagen





Härliga Hammarö





Godingen i sin värmande vinter outfit

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh underbara Hammarö :) här i Göteborg är det inte mycket snö kvar alls, regnade hela dagen igår.

2009-12-29 @ 16:12:47
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Linda

Gud vad söt han är i sin outfit!!

2009-12-29 @ 22:30:28
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0