Godmorgon torsdag

Sitter just nu färdigsminkad och knaprar på en knäckemacka och lite te. Har varit ute på en morgonrunda med Atlas och snart väntar en jobbdag. Innan jobbet ska Atlas till dagis och efter jobbet ska vi åka direkt till Kristinehamn och fortsätta vår vardagslydnad 2 kurs. Ni som vill kan läsa mer om Malins hundkurserkan göra det  HÄR. Förövrigt känner jag mig lite piggare, men ända inte hundra som jag oftast brukar, men idag biter jag ihop och kör ändå..

Ha en skön torsdag mina vänner!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Aless

Några dagar försent men jag måste bara säga att bloggen blivit så fin! och jätte fina bilder:) Hoppas att allt är bra med dig och lilla familjen, vi ses säkert till jul. Kram

2009-12-10 @ 19:11:44
URL: http://aless.webblogg.seH

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0