Clipodrom

Igårkväll började min hängighet ge med sig så vi kunde faktiskt gå och se den tredje filmen ur Stig Larssons sussé. Luftslottet som sprängdes. Den var riktigt bra som alla andra, lite väl lång kanske men definitivt att rekomendera!
Nu är jag precis hemkommen från Pia på Clipodrom som har fixat min utväxt och boostat mitt hår lite. En riktig välbehövlig behandling! Jag gjorde ingen radikal förändring denna gång. Får se vad jag känner för nästa gång!
Idag ska jag även till tandläkaren på undersökning så då tänkte jag passa på att ta med mig hunden till mami och lillebror och hälsa på en sväng. Vi hörs senare i em!

Ha en riktigt bra dag!



Denna väldoftande och utslätande kräm ska hjälpa mitt frizziga hår att lägga sig samtidigt som det ger en härlig effekt av glans 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0