"Vi lever alla lika olika" IKEA katalogsläpp

Idag hade jag en väldigt annorlunda dag på jobbet. Idag släpptes nämligen IKEA katalogen för 2010. Den är i ett litet mindre behändigare format och full av inspiration. Idag var vi ute på turné runt om i Karlstad och delade ut massa kataloger till inspirationssugna människor. En väldigt tacksam och rolig dag! Jag älskar mitt jobb!


foto: IKEA

Efter jobbet tog jag en lång powernap på över en timme. Nu har jag varit ute med Atlas på promenad och bus på fältet. Andreas kom precis in från säsongens första barmarksträning och han är helt slut. Han hade med sig sina nya skrillor hem som han glatt ville posera med. Tydligen ska dom läggas i ugnen och sen ska han sitta med dom i femton minuter för att dom ska forma sig runt foten. Tränaren ville att han skulle bära C (kapten) på bröstet i år oxå, det är ett ärofyllt uppdrag som han kommer klara galant!  Ser verkligen fram emot att gå på matcher i höst, alltid lika spännande även om det inte är på elitnivå. Hejja KAIK


Adde med sina nya BAUER VAPOR X:60

Nu ska jag bada Atlas i sitt bakteriedödande schampo, en procedur vi gör två gånger i vackan mot hans hudbesvär sen blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: KaRIN

Darling..



Saknar dig tok mk!!!



Min laddare är på vift , mob är helt urladdad sen i måndags :( känner mig galet onåbar..



Åker till Skåne imorrn, du o atlasen är så välkomna att följa med hälsade Helena & Martin :)



Ska jobba vidare här nu..



Pussis!

2009-08-14 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0