Trötter

Dagen har spenderats med en massa fix. Vi åkte till Kristinehamn efter att Adde hade målat klart i skåre. Vi hjälpte vår tränare Malin att sätta staket runt sin nya gård på ett urmysigt torp som hon precis ska flytta in i. Nu på kvällen har jag gått en promenad med söta Malin från min gymnasieklass. Och snart är det dax för bingen, jag är helt slut efter dagen. Adde har Jocke och Henrik här och dom ser på Zlatan och hans premiär match. Är så stolt över Adde oxå han tvättar all tvätt ikväll och jag behöver inte göra ett dugg! Vilken man jag har!! Hörs i morgon!


Älskar att ta bilder med min hund, märks det? ;-)





Idag åkte Elin hem och jag saknar henne något så enormt redan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0