Träning och Elin mys

Igår gick träniningen hur bra som helst! Jag är så stolt över Atlas och framgångarna. Vi ska ju iväg och träna idag igen fast då ska vi anancera uppgifterna. Jag skriver en resumé ikväll av kursen.

Vid 20.05 rullade Elins (se länk) tåg in på stationen, jag hämtade upp henne och vi åkte till lövhöjden. Där bjöds det på mat och lite tjöt med Kristina & Niklas. Vi bytte om och fixade lite sen åkte vi in till Adam där Erik och Jacob oxå va. Dom skulle ut men vi tog det lugnt och när det va dax för krogen åkte jag och Elin till donken och köpte en varsin glass. Det va rätt skönt att inte gå ut igåe, nu har jag ju ork hela dagen idag till en massa trevligheter. Idag ska jag träffa Linda och Charlie (se länk) hemma hos Elin. Ska bli spännande och se hur hundarna beter sig. Förhoppningsvis kan dom leka lite, vi kan ju passa på att träna hundarna och så det är helt perfekt.

Nu blir det en morgonrunda med doggy. Hörs senare!


Bäst!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så vackra!! Älskar dej!

2009-08-16 @ 21:07:17
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0