Sväng på stan

Igår kväll blev det en riktig myskväll hemma. Fattar inte hur fort det blir mörkt nu på kvällarna. Igår vid nio var det ju bäcksvart! Det blåset och regnet öste ner. En riktig höstmyskväll blev det hemma med tända ljus och middag. Vi såg på TV kristallen med och jag blev helt chockad över mig själv men jag började grina typ hela tiden när många fick priser. Robert Aschberg är en av dom. För att inte prata på Linda Hammar från en annan del av köping, hon är ju bara för härlig! Vilken glädjespridare och energiknippe. Tror det svämmar över lite med känslor nu efter allt som varit. Någon gång måste man bara få grina och jag passade på att grina igår men mer av glädje för dom som fick pris.

Idag är det lite finare väder hemma, solen tittar faktikt fram ibland. Jag ska ta en sväng på stan med min sköna Martina. Tänkte kika runt lite på höstnyheter. Är så sugen på att shoppa, men måste hålla i pengarna om det blir fler veterinär besök. En fika blir det iaf! Hoppas ni får en skön lördag!

Hörs senare!


Gårdagens kristallen vinnare i kategorin Hederspris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0