stressig jobbdag med mysigt avslut

Efter en dag med fullt upp åkte jag till Elin "redhot" Dahlström på Hammarö, vi tog en skön kvällspromenad i solen. Det va helt perfekt väder, hur skönt som helst. Atlas badade och flög runt som en dåre. Han får ibland sånna lyckorus där ingenting kan stoppa honom. Det är som en slags urladdning, ett frihetsryck! Det var väldigt kul att se på, han sprang upp och ner ur vattnet och grävde i sanden och ner i vattnet igen, någon som känner igen sin hund kanske? Det var ialafall en jättefin kvällspromenix. Tyvärr dog kameran men Elin tog lite bilder så kolla in hennes blogg vettja : - ) (se länk)
om ni undrar varför jag aldrig skriver om hundkursen så är det för att jag gjorde ett inlägg som va jättelångt där jag skrev om lite tips på övningar som jag fick med mig. Sen råkade jag radera inlägget och jag är alldeles för trött för att skriva ett nytt! I Morgon är jag ledig får se vad som hinns med då...


Elin "redhot" Dahlström i sin nya sjukt fina
Hårfärg! Jag kan säga er att den här bruden
är het i vanliga fall, så nu får ni se upp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha du är väl för söt gumman! Go du är har mejlat bilderna nu! Sussa gott så ses vi morn! Kyssar!!

2009-08-19 @ 00:05:46
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0