Naturstig

Igår skulle jag ju åkt till mariebergsskogen men så blev det inte. Mammas bil startade inte och varkade urladdad i batteriet. Det blev mys med lillebror ändå. Vi gick till lekparken och gungade en stund sen lekte vi lite i hans rum. Kvällen blev jättemys Adde lagade tacopaj och sen kom Karin och vi hyrde en Wallander film och tryckte massa godis.

Idag är jag ledig och jag tänkte uträtta massa ärenden och passa på att träna. Vi ska ut med Atlas och gå på promenadstråken vid hammaröleden. Tror vi ska parkera där vid flygfältet eller gå på naturstigen ut vid mariebergsskogen. Sen ikväll får vi se vad som händer. Hoppas ni får en toppen dag!

Vill även passa på att säga GRATTIS till min älskade Karin som fyller år idag!


Fina Karin med sin häst Tino. GRATTIS VÄNNEN! (Bild lånad av karin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0