Nackspärr

I morse vaknade jag med en galen nackspärr följt av en kraftig huvudvärk. Igårkväll var jag ute med Atlas och hade en boll med mig. Jag kastade bollen och tänkte att han skulle vänta tills jag sagt varsågod. Jag höll fortfarande i kopplet absolut inte beredd på att han skulle sticka efter bollen, men det gjorde han och det knixar till i nacken. Idag fick jag sjukanmäla mig från jobbet och jag har mest bara legat med en varm vete-kudde och tagit tabletter mot värken. Sicken otur alltså! I helgen är jag ledig och min älskade Elin kommer hem! Ska bli så kul att träffa henne. Förhoppningsvis har spärren släppt så vi kan hitta på något kul! Andreas ska med min papi imorgon till Karlskoga och se på STCC jag ska vara hemma och mysa med Atlas, passa på att träna lite med honom och så.


Längtar efter den här drömtårtan




Från promenaden runt borgmästarholmen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0