Lillebrormys och filmkväll hos Tinis

Jag och Martina tog ju en sväng på stan idag. Det var väldigt längesen jag va där. Jättemysigt! Jag köpte faktiskt den där omtalade jäkla jackan i skinimitation från H&M har ju varit så osäker på om jag verkligen behöver den. Vilket jag egentligen inte gör men det är ju alltid kul med något nytt. Martina köpte fina grejer av Louise på body shop. Efter stan tog jag med mig Atlas till Hammarö där det blev några timmar med lillebror. Mamma & Kent är bortresta så hans farmor är barnvakt. Jag åkte dit för att hålla dom lite sällskap. Det va hilma mysigt : ) Vi tränade lite med Atlas jag och Albin så han fick säga till Atlas vad han skulle göra och sen belöna honom. Han sa SITT väldigt bra och LIGG oxå, Atlas lydde snällt och Albin blev toknöjd när han såg att han lyssnade på honom.

Snart ska jag åkt till Martina & Gus där det blir filmkväll. I morgon ska vi till Mariebergsskogen med Albin och hans farmor. Vi hörs i morgon alla söta!











Finaste vän!


På fiket snyltar hon på min
kladdkaka! Vilken goding!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman. Tack för din kommentar, det är jättesvårt att evta om vi gör rätt eller inte men jag hoppas verkligen att det ska gå bra för han är underbar men han måste fungera på jobbet, med vänners hundar osv. Lite lättare när de är valpar :)

Skönt att det inte var demodex förresten!

Ja det måste vi absolut göra om han blir kvar hos oss, han har inte visat något tecken på aggressivitet vare sdig mit tikar eller hanar eller på annat vis heller för den delen och jag hoppas det håller i sig.

Ja vad kul med RR träffar! :) en helt ny värld det här ju.. Kramar

2009-08-30 @ 19:10:25
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0