Kvällspromenad med Jackie

Har precis kommit in från kvällens promenad, gick till Jacob och kollade om han va hemma. Han följde med oss runt en sväng till snadgrundsudden, jättemysigt att prata lite och njuta av kvällen. Imorgon är jag ledig och jag har faktikst inget speciellt planerat. Jag och Andreas ska nog ta en skön morgonpromenad med Atlas och sen kanske vi tar en picknik eller något mys. Nu när Andreas inte har något jobb så har ju jag en hemmaman. Idag hade han tvättat dammsugit och han lagade tillochmed lasagnen vilken man jag har. Nu blir det snart bingen, ska försöka klippa lite klor innan sängdax. Natti på er!






Snällaste vännen ever!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggingar!!!!!

2009-08-11 @ 22:32:32
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0