Kalas för Jossan och Jobb

Igår hade Mamma & Kent fixat en super fest hemma i villan på Hammarö. Allt detta kalas för min syster som fyllt 20. Det stog grillad lax, färskpotatis och hjortronsås på menyn med massa gott till såklart. Tårtan var super smarrig och alla presenter hon fick var såå fina. Vilka fina vänner hon har alla är dom lika gulliga och trevliga! Släkten från mammas sida va oxå där jättekul för det är inte ofta man träffar dom.

Den här helgen är det min jobbhelg så det händer faktiskt inte så mycket just dom här dagarna. Jag slutade klockan 18 och efter det tog jag och Adde en promenad på fem kilometer runt kroppkärrssjön med Atlas. Nu ska Adde laga lite natchos för ikväll blir det myskväll, jag känner mig helt slut efter en fullspäckad jobbvecka. Ha en bra kväll!


Nöjdaste födelsedagsbarnet jag sett!





 
Lika som bär, gör exakt samma miner på korten

  Lilla Albin höll låda
 
Jag med två av mina älskade syskon

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack tack tack för de superfina sakerna jag fick :) har inrett lite här nu och oj vad hemtrevligt det blev med en gång ! :D du måste skicka lite roliga bilder till mig också :) PUSS älskade sis

2009-08-22 @ 22:18:23
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0