Back in B!

I helgen var vi i stugan och på kvällen va jag alldeles för seg för att uppdatera här. I går gjorde jag min första dag efter semestern och jag måste säga att det känns jättebra. Super kul att träffa alla härliga ikeaner igen och se alla nyheter som kommit till varuhuset. Det va både tilltalande och inspirerande att gå in på min arbetsplats igår. Behövde gårdagen på mig att sätta mig in i allt men idag har det gått på räls. Andreas har tyvärr blivit arbetslös nu för han sa upp sig från sitt nya jobb efter en vecka då han blivit lurad på arbetsuppgift och lön, när sånt händer är det aldrig roligt. Nu gäller det att söka jobb! Så är det någon som har något tips på ledigt jobb eller extra så tveka inte att lägga ett inlägg många bäckar små! Tror iof att det fixar sig med jobb för hans del inom snar framtid. Ni som känner honom vet ju att han har talets och charmens förmåga. Nu ska jag snart laga lasagne med skogssvamp i ska bli tokgott och ikväll blir det en långpromenad med vår lilla flock. I morgon är jag ledig och jag har precis insett att jag verkligen får mjukstarta första veckan. Jobbar bara fyra arbetsdagar och i helgen är jag ledig. Hur bra är inte det? Hörs i morgon!


Atlas i sommarstugan


skulle lägga i några slingor men det blev visst lite väl ljust! nu
får jag leva med detta. tror det får bli mörkare till hösten


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är skitsnygg som vanligt min pingla!!

2009-08-11 @ 20:43:17
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0